Lorenzo Lamas

Jag skulle vilja göra som Lorenzo Lamas och hans indianpolare. Bara glida runt i en hummer hela dagarna. Flasha med min ruskigt fula frisyr och mina solbrillor. Det finns tre anledningar att jag inte kan det.
1. Det är inte soligt ute.
2. Jag har ingen töntig indiankompis i läderställ.
3. Jag äger ingen hummer.

Jag jag har tittat för mycket på TV mellan 02:00-03:00 på sexan.
Och ja, en fjärde anledning, jag har inte samma fula frisyr, hästsvans alá 1987 som herr Lamas

Egentligen killar som Dolph Lundgren, Chuck Norris och Lorenzo Lamas, vad tänkte de egentligen?
Herregud, ingen kan upprepa den fantastiskt låga nivån på ribban de har satt.
Möjligtvis de där norska Filip och Fredrik (som också går på sexan), de var riktigt kassa de också. Fast på ett annat sätt.

Men man ska inte kasta sten i ett glashus, det är trots allt jag som kollar på sexan. Nej, fråga mig inte varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0