När det är sommar känner jag inte igen mig själv

Det var ett tag sen, det var ju något serverbyte, inte vet jag. Jag har varit ganska upptagen. Det här är den mest sentimentala tiden på året. Jag vet inte riktigt. Det är lite av ett mysterium varför jag blir så känslosam. I vilket fall som helst är det nästan lite småmysigt till och från, att vara blödig. Att byta sin vanliga sida mot en lite mesigare. För jag är aldrig mesig i vanliga fall, nejdå.

Äh, fan. Jag vet inte så mycket längre. Mina sommarplaner är fortfarande lite suddiga. Räknar inte med att saker reder ut sig innan det blir höst. Känns som att en hel del kommer hända innan dess också. Ibland tappar man människor, ibland hittar man nya. Så länge man inte tappar sig själv ska man vara glad, riktigt glad.

Jag är å andra sidan ganska säker på var jag har mig själv. Jag vet bara inte var alla andra är. 

Annars är det finemang, som vanligt. Sitter och lyssnar på Shout Out Louds, vet att alla redan hade dem i lurarna för ett år sen. Precis som Vampire Weekend, som var ganska stora på indiescenen redan innan de släppte sitt första album. Undertecknad var förstås efter alla andra trendiga människor. Undertecknad är ju å andra sidan inte speciellt trendig.

Nu blir det lite väl rörigt så jag låter fingrarna återkomma till tangenterna imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0