Åh, vad synd det är om mig!

Jag vet inte. Det är något med sommardagar. Och då tänker jag inte enbart på de positiva delarna, som man kan skriva hyllmeter om och som alla redan vet. Utan snarare... den stora pressen! Okej, nej, så dramatiskt är det faktiskt inte. Det enda jag menar är att man inte måste vara ute hela tiden, utan måste få sitta hemma och göra inget då och då.

Min bestämda uppfattning är att jag behöver slöa minst en dag i veckan, men så fort jag gör det är det någon som kommer och tjatar! Nu överdrev jag igen, tjat är det kanske inte riktigt. Faktum är bara att så fort man går i dvala framför TV-apparaten klockan tre en onsdageftermiddag börjar folk ringa!

Herreguuuuud, vad det är synd om mig!
Lämna mig i fred, låt mig ha tråkigt framför min skärm!

Om tjatmonstrena vinner åker jag iväg och köper fler sommarkläder. Trots att jag redan har fler plagg än vad jag behöver. Åh, vad det är synd om mig. NOT!

Kommentarer
Postat av: Jag

Såååå synd om dig! :)

2008-05-28 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0