Ett inlägg utan någon som helst funktion

Jag gillar Lilla Essingen, det är ett trevligt område. Jag gillar vattnet, och att det är nära typ. Svårare än så är det inte.
Idag hittade jag ett par gamla skor som ursprungligen är secondhand som jag kan ha till kostymbyxor, jag är nöjd. Svårare än så är det inte.

Jag hade tänkt posta en bild på mig och Lilla Essingen (till skillnad från mig och Stora Essingen som är ett helt annat kapitel...) 
Men den försvann, tror jag. I vilket fall är det för mörkt i rummet och för mycket jobbiga/vassa saker att trampa på för att hämta kameran. Det är liksom inte värt det. Mina fötter gör ändå ont efter all barfota-gång idag. Det är inte macho att gå barfota, men å andra sidan, hur jävla macho är det att blogga om inget?

-Du? Kan jag flytta på kläderna?
-Jag kan göra det.
River ner alla kläder på golvet.
-Gracias por farbror.
Därav alla jobbiga/vassa saker på golvet. Jag vet däremot inte riktigt vad det är som är vasst. Kanske ligger det en saxofon på golvet och skräpar, klassiskt problem.

Imorgon ska jag göra naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0