Illerungar kan ge dig migrän!

Aftonbladet har verkligen rejäl nyhetstorka och har haft det ett tag på sistone. Väderomslagen kan bidra till att du får migrån, oh noes! Eller en annan fin rubrik: lär dig att gå upp i vikt. Söte Jesus. Vem bryr sig? 

Idag har man den stora nyheten att två geoparder har fötts. Vem bryr sig? Jag bryr mig inte för fem öre om det är det sötaste djuret i världen. DN kan vara ganska torr och efter (tack vare den tidiga pressläggningen) men den är ju världar bättre än aftonbladet. För i övrigt anser jag att DN På Stan, är en ganska småfjantig bilaga, men jag läser den ändå. Precis som med aftonbladet. Å andra sidan har jag aldrig köpt en aftonblaska, utan råkar få dem på annat vis. 

Undra hur det känns att vara reportern som ska få rapportera om några söta smådjur. Ja, du ska åka upp till Lappland och täcka en story om två söta illerungar. Reportern bara, fan, jag som hade hoppats på att få migrånanfallen som kan orsakas av väderomslag!

580746-6

Aaaaaahh! Migränattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0