Knivfajt på Råsunda, landslaget i toppform!

Landskamp mot Slovenien. Svårt att hitta något roligare än det under en måndagskväll. Mitt första och enda intryck är att mittbacken Daniel Majstorovic till vardags i Grekland inte har knusslat med brunkrämen, alternativt pressat jäkligt hårt under sin korta tid i Grekland.

Mina analyser är väl inte direkt de bästa, men visst ser spelet tveksamt ut? Olof Mellberg, fyra tokrusningar som ledde till förlorad boll, som tur var utbytt. Jag hoppas att det blir bättre spel i EM.
 
Jag ställer nämligen upp på allt som Sverige tävlar i. Som Mange säger "om Sverige deltog i EM i knivfajt på Råsunda hade jag stått längst fram med lustig hatt och ett supporterkit från sportbladet." Jag kan inte annat än att hålla med, knivfajt på Råsunda, kan det bli bättre?

Nu spelas ju landskampen på Nya Ullevi, som för i övrigt är en ful arenan. Men det känns ändå som att knivfajt passar bätttre i Solnaland. 

S-s-s-lovenien!
image2

Omg! Världsmästaren i knivfajt!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/fotbollsem2008/article2550219.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0